Retourneren

Indien het geretourneerde product niet voldoet aan onderstaande retourvoorwaarden, kunnen wij de retour helaas niet accepteren.

Wat zijn de retourvoorwaarden en richtlijnen?

  • Geretourneerde artikelen moeten binnen 30 dagen na ontvangst retour worden gestuurd. Na deze termijn kunnen we retourzendingen niet accepteren.
  • Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt, ongeopend en voorzien zijn van een originele plastic verpakking. 
  • Wij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending van de artikelen. 
  • Zorg ervoor dat het retourformulier is goedgekeurd - zonder goedkeuring kan dit ertoe leiden dat je retourzending niet wordt verwerkt.
  • Zorg ervoor dat alle geretourneerde artikelen goed verpakt zijn, zodat ze niet beschadigd raken tijdens het verzenden.
  • Zorg ervoor dat alle retourpakketten worden verzonden met een traceerbare, verzekerde service, omdat we niet de verantwoordelijkheid kunnen nemen voor artikelen die beschadigd of verloren zijn gegaan tijdens het retourtransport.

Wat zijn de retourmogelijkheden?

- Als je niet tevreden bent over je bestelling of aankoop in de winkel, kun je je bestelling retour sturen binnen 30 dagen na ontvangst of aankoop in de winkel.

Wat is de retourprocedure?

- Binnen 30 dagen na ontvangst of na betaling in de winkel kun je je product retourmelden.

- Na het aanmelden van je retour heb je nog eens 14 dagen de tijd om je retour op te sturen. Dit kan makkelijk door de instructies te volgen die hier beneden vermeld staan.

- Zodra je retour bij ons in goede orde is ontvangen, wordt deze zo snel mogelijk (uiterlijk 5 werkdagen) verwerkt. De bestelling moet in de originele verpakking worden geretourneerd.

- De terugbetaling zal uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je retour gestort worden op de rekening waarmee je de bestelling hebt geplaatst.

Let op: indien je een starterspakket, set of een kleurenset gekocht hebt, dien je deze in de staat terug te brengen hoe je het hebt ontvangen of gekocht in de winkel. 

Is retourneren gratis?

- De verzendkosten voor het retourneren van je bestelling zijn voor eigen rekening. Als je niet tevreden bent over je bestelling dan kun je dit aangeven bij het aanmelden van je retour. Wanneer we zien dat wij een foutje hebben gemaakt dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening en dan krijg je deze van ons terug.

Mijn product is kapot/beschadigd, kan ik dit gratis retourneren?

- Mocht je bestelling kapot of beschadigd zijn neem dan contact op met ons. Een kapot of beschadigd product wat binnen de garantietermijn valt mag je uiteraard kosteloos retourneren. Contact opnemen kan hier

Retourinstructies

Stap 1: Download het retourformulier

Druk het formulier af.

 

Stap 2: Vul het formulier volledig in

Stuur dit formulier mee met de retourzending.

 

Stap 3: Stuur het pakket retour

Het retouradres staat vermeld op het formulier.

 

Bewaar het verzendbewijs totdat je er zeker van bent dat SHATY jouw pakket veilig heeft ontvangen. We hebben dit nodig als we het retourpakket niet ontvangen.

E-mail je bestelgegevens (ordernummer) en verzendgegevens van het pakket naar contact@shaty.nl

Niet tevreden over het product of heb je andere vragen? Je kunt altijd contact met ons opnemen via contact@shaty.nl of deze pagina